четвртак, 5. април 2018.

Шта се крије иза преузимања аеродрома од стране државе?

Влада Републике Србије на један административно-формлани корак далеко је од преузимања комплетне имовине аеродрома „Kонстантин Велики“ у Нишу. Председник државе јуче је званично потврдио да ће Ванси (на неки начин) ограничити Ниш на милион путника као и прави разлог ускакања државе – сукоб унутар нишког СНС-а.
Локални "СНС одметници". Владица Ђурђановић, директор "Kонстантина Великог" и директор РРА "Југ" Бојан Аврамовић / Фото: Неда Мојсиловић, Танго Сиx

„У Србији се успех не прашта“ – ваздухопловна едиција

Подухват и раст незабележени у новијој историји српског цивилног ваздухопловства.

Пре више од три године, Бојан Аврамовић, истакнути функционер некада Српске Радикалне Странке, данас Српске Напредне Странке долази на идеју да испред Развојне Агенције Југ (чији је директор) покуша да привуче авио-компаније на аеродром „Kонстантин Велики“. Аврамовић, тада лаик за ваздухопловну индустрију, слуша неке паметне савете, истражује примере у Западној Европи, копира и прилагођава пословне моделе сличних аеродрома и заједно са новим менаџментом „Kонстантина Великог“ за три године са једва хиљаду и нешто путника и две катастрофално директно субвенционисане линије успева да на аеродром у Нишу доведе 11 линија, две највеће лоw цост авио-компаније на планети, авио-компаније за превоз терета и последњу годину заврши са преко 320.000 путника. 

Држава тек прошле године „пробудила“ и увидела шта су Аврамовић и менаџмент аеродрома успели да ураде баш негде у раздобљу почетка финалног сегмента концесије за „Николу Теслу“. Kомичан део лежи у томе да нико није веровао да ће један лаик из Ниша успети ово што је успео и да заправо немају никакав механизам да га контролишу будући да је на крају баладе аеродром у власништву града.

Нема коментара:

Постави коментар