понедељак, 15. јануар 2018.

Руски центар негира наводе "Гардијана" да се тамо обучава “Србска част”

Упркос томе што је британски лист Гардијан писао да чланови “Србске части” пролазе војну обуку у Српско-руском хуманитарном центру, да би се као паравојна јединица супротставили протвницима председника Републике Српске Милорада Додика, у овом Центру негирају ове наводе.

Обуке које спроводи Српско-руски хуманитарни центар тичу се искључиво реаговања у ванредним ситуацијама, као што су поплаве и пожари, тако да су учесници на обукама искључиво лица, која су уско везана за пружање помоћи у ванредним ситуацијама - рекли су у Српско-руском центру.

Стојковић: Додикови противници лажима желе да нас увуку у политику, да би га срушили

Ми, наравно, немамо никакву сарадњу са Српско-руским центром. Ја сам од Руске федерације добио орден због анти-НАТО протеста и када су дошли њихови генерали мени у посету, они су ме питали да их одведем у Руски центар, да виде своје Русе. Ја сам се тада упознао са представницима Центра и то је било то - рекао је Стојковић.

Поширније на Јужним вестима

Нема коментара:

Постави коментар