среда, 15. октобар 2014.

МЕДИЈАНА-ИСТОРИЈСКИ ЛОКАЛИТЕТ

Туризам је некако све више примамљива тема у срединама у којима привреда и производња бар у оном елементарном облику остваривања прихода игра све мању улогу.
Да би био успешан и профитабилан,неопходно је да се испуне одређени услови,односно да се направе разлози због којих би неко дошао и боравио као туриста у неком месту.
Фото Белами

Ниш има толико атракција и историских локалитета,да би туризам могао бити једна од значајнијих ставки у попуњавању буџета.
У више наврата говорено је археолошком локалитету Медијана, као и његовом значају,тако да је промјеном одређених политичких услова,а нажалост све је условљено тиме, дошло до значајних померања на локалитету Медијане почетком рада на постављању надкривне конструкције, да би туристима постали доступни сви пронађени историски мозајици на том простору,који су сада заштићени слојем песка.
Могуће да идејно решење наткривке као што је урађено у Винимнацијуму није најбоље, због материјала,који у току летних период када је највећи број евентуалних посјетилаца,ствара врло високу температуру у унутрашњости,па би се уз ту покривку теребало размишљати и о додатном систему вентилације,као би туристи,поготово инострани, могли и другима препоручити да дођу у Ниш.
Ако из Медијане изађу ошамућени,више им неће пасти напамет да се појаве у Нишу,нити ће коме препоручити.
Инвестиција је мала,а корист вишеструка,а без те инвестиције у расхладни систем,неће бити ни користи.